All Stars News Site

All Stars News Site
Hier vindt u alle informatie over het vv Nijenrodes vriendenteam

The Real All Stars, VV Nijenrodes 3

Carnaval brengt je verder

februari 08, 2005
 

Ik bedoel, met zo'n uitslag mag je best 2 verslagen hier neerzetten, waarvan deze is ingezonden (ja, dat kan ook). Opvallend is wel dat in beide verslagen Kevin's hoogstandje wordt genoemd.

8:45 ik neem plaats in mijn auto en rij naar Breukelen ik zit nog in een sfeer van bier en carnaval. Het is erg mooi weer en dat beloofd weer veel goeds. Als iedereen er is reizen we af naar Hilversum voor ons potje voetbal tegen ’t Gooi.

Toen we aankwamen kregen we te horen dat we op kunstgras zouden spelen voor de technische mensen onder ons een verademing maar de achterhoede kreeg al rode knieën bij de gedachte aan kunstgras.

We traden opnieuw aan in ons nieuwe – door hoofdsponsor Kipling – aangeboden tenue in de wetenschap dat we in dat tenue en zelfs in 2005 nog niet verslagen zijn.

Omdat er heel wat mensen niet konden/wilden voetballen vanwege carnaval hadden we eigenlijk geen wissels. Maar er waren gelukkig twee jongens van het tweede in de bestuurskamer aanwezig die stonden te popelen om mee te doen (waarvoor nog dank).

Na twee minuten wist ik al dat we zouden gaan winnen en dat is een goed gevoel kan ik je vertellen, maar dat het zo zou lopen als het liep had niemand verwacht.
Met de rust was het 4-1 voor ons. Ik had nog tegen onze captain gezegd dat we de tien maar eens moesten halen.
En dat lukte eigenlijk erg makkelijk, het werd uiteindelijk 4 – 12.

Onze dank gaat deze week uit naar de jongens van het tweede, Robin (voor het geweldig vervangen van Willem d’n Eerste) en natuurlijk aan Kevin voor het technische hoogstandje op randje eigen zestien. Wie de mooiste goal maakte hoeven we niet te vermelden want dat laat zich raden.

Na de wedstrijd weer snel terug naar Brabant terug naar bier en carnaval."


Comments:
De mooiste goal, ik denk toch de penalty. Moen dook goed, en normaal gesproken op dit niveau had ie hem gewoon gehad. Maar die gozer heeft waarschijnlijk ook gecarnevald. Hij schoot hem gewoon strak in 't hoekkie. Duikt es goed, ....
 
Een reactie posten
Yep, that's Arie
links
MENU