All Stars News Site

All Stars News Site
Hier vindt u alle informatie over het vv Nijenrodes vriendenteam

The Real All Stars, VV Nijenrodes 3

Training II

augustus 20, 2005
 

Pff, das een meevaller dit weekend. Van de training heb ik alleen de koffie hoeven meemaken. Trainer is weer terug, dus het zal fanatiek zijn geweest.

Maar de motivatie die jullie mij in het uurtje koffie drinken hebben gegeven wierp zijn vruchten af. Heb mn eerste oefenwedstrijd in de zaal tegen een serieuze tegenstander geheel uitgespeeld. Weliswaar met 4-2 verloren, maar een en al positivisme. We waren niet compleet, en zeker het scorend vermogen was ver te zoeken bij ons. En ja, als je je dan verantwoordlijk voelt dan moet je opstaan. Een benauwde zaal, lucht tekort speelde al na 2 minuten op (ik spreek voornamelijk, maar niet alleen voor mezelf).

Maar na rust weet ik gewoon even drie keer adem te happen alvorens ik de bal opvang voor de middellijn. Met mijn legendarische sleepbeweging weet ik mn tegenstander de richting van de tribune te laten lopen. Ik zie de middellijn onder me doorschieten en besef me dat ik een volle sprint heb ingezet richting doel. Ver achter me hoor ik een hijgende speler een sprint inzetten (hij besefte dat ie niet bij die tribune moest zijn). Maar door de snelheid van de lijnen die onder me doorschieten weet ik dat hij me nooit meer zal inhalen. Met de bal kleefend aan mn voeten enter ik de stippellijn binnen. De keeper ziet mijn schietbeweging komen. Maar massa is traag (wet van Newton), en de snelheid, mede doordat ik mijn lichaam er vallend achterzet, die mijn rechtervoet aan de bal geeft zorgt voor een onhoudbaar schot in de linker onderhoek.
Het is een feit, mijn eerste doelpunt van dit seizoen valt vroeg.

Heerlijk trouwens om over je eigen doelpunten te schrijven. Maar je weet, dat zal niet vaak voorkomen. Volgens de statistieken betekent het dat ik er nog 1 scoor op het veld en geen in de zaal. Vorig jaar was mijn zaaldoelpunt trouwens een eigen doelpunt van de tegenstander. Hoewel ik niet eens bij die wedstrijd aanwezig was, stond wel mijn naam erachter.
Tot vrijdag en laat me weten hoe het met jullie spierpijn is, ik heb nergens last van!


Comments:
En toch ga ik voor twee velddoelpunten voor je
 
Ach, weet je wat het is, zoals ik het nu voel vallen er veel meer in dat netje, maar je wil toch enigszins bescheiden blijven
 
Ach Robin, je hebt meer gescoord dan ik in 5 jaar!
 
Haha, zie het dan als een uitdaging Arie. Volgens mij heb je je nooit uitgeschreven, je kan er dit jaar wat aan doen....
 
Hits stijgen als een racket hier, 60 op 1 dag is nie sleg. Maar ben bang dat het softwaresystemen zijn die op zoek zijn om hun spam kwijt te kunnen op comments.

Om de spam te weren is er een verificatie ingebouwd als je een comment inbrengt. Dus na het kiezen van je identiteit moet je even het weergegeven woord intoetsen...
 
Arie in Oranje!!!!!
(rood en geel mengen wordt oranje)
Het wordt weer tijd dat de verloren zoon terugkeert en gewoon lekker gaat voetbellen.
 
Voetballen natuurlijk
 
Ik voel hier een fanclub ontstaan...
 
Denk dat ik vrijdag wel even kom trainen, echter alleen als er een conditie test gedaan wordt.
Dus Kev zet de Pillonnen maar uit!
 
Een reactie posten
Yep, that's Arie
links
MENU